Dreptul de retragere:
1. Clientul persoană fizică beneficiază de o perioadă de 14 zile în care poate returna un produs în stare ideală cu ambalaj, fără a fi nevoit sa justifice decizia, în baza bonului fiscal, factură sau garanție.
In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
In cazul in care Clientul/Consumatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de Nano24.ro nu va accepta coletele returnate fara porto platit de catre consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie ambalat in conditii corespunzatoare de siguranta pentru a nu exista riscul deteriorarii la transport si in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
2. Nano24.ro rambursează sumele datorate prin aceleași modalitați de plată prin care clientul a achitat prețul initial al produsului, cu excepția în care clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.
3. Clientul poate schimba produsele returnate în baza bonului timp de 14 zile pe alte produse achitând sau primind în schimb diferența de bani.
Produse/servicii pentru care nu se asigură dreptul de retragere:
1.Produsele din categoria cosmetice profesionale consumabile sunt exceptate de la retur daca au fost desigilate/desfacute, utilizate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
Garanții:
1. Toate produsele comercializate de către nano24.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Utilizarea produselor este în toate cazurile pe răspunderea cumpăratorului. Este exclusă solicitarea de daune, in special a celor datorate folosirii necorespunzatoare a produsului.
2. Produsele achiziționate sunt livrate împreună cu certificat de garanție sau declaratie de conformitate (la cerere) cu specificațiile producătorului sau ale importatorului.
3.Produsele reclamate defecte aflate în perioada de garanție vor beneficia de service
4. Garantia presupune ca nano24.ro sa efectueze reparatii la produsul livrat. Inlocuirea partiala sau totala a articolului este posibila. Costurile de curierat tur/retur pentru produsele trimise in vederea garantiei vor fi initial suportate de catre client. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este justificata (produsul prezinta vicii care fac obiectul garantiei), nano24.ro va restitui clientului costurile de transport prin curierat tur/retur.
5. Vânzătorul va procesa reclamația clientului în termen de 14 zile lucrătoare.